n/a
shares
Buď medzi prvými >
Čo to je?

Ihneď investujte viac do školenia vášho tímu. Časy sú ťažké. Každý hľadá spôsob ako znížiť náklady, aby mohol vyplatiť mzdy alebo si dovoliť zaplatiť za nájom. Existuje veľa spôsobov ako ubrať na prebytočných nákladoch vašej spoločnosti. Nešetrite však na školeniach. Hovorí Drew Greenblatt, prezident Marlin Steel, popredný výrobca oceľových drôtených košov a plechov  USA už od roku 1998.

Napriek všeobecným poučkám okamžité zdvojnásobenie školení pomôže vášmu kolektívu splniť úlohy a uspieť. Táto nezvyčajná stratégia vynesie zisk v miliónoch a vašej spoločnosti sa bude dariť. V našej spoločnosti investujeme 8 až 10 percent platov zamestnancov na školenia. Hoci je to obrovská investícia uprostred neistých časov, naše vyhliadky budú zabezpečené, pretože budeme mať najtalentovanejší tím zamestnancov v brandži. Naše dômyselné zvládanie úloh bude na vyššej úrovni vo vzťahu k silnej konkurencii, takže splníme aj tie úlohy, ktoré nevie splniť nikto iný. Naši talentovaní zamestnanci vyrobia produkt lepšej kvality rýchlejšie ako ostatní. Pretože mám dobre vyškolený tím, robí menej začiatočníckych chýb. Keďže klienti majú veľkú radosť z nášho výkonu, viac s nami obchodujú. Tento dodatočný príjem vedie k väčšiemu zisku a v prípade Marlin Steel – k väčšiemu množstvu tréningu a školení. Školenie uvádza do pohybu konštruktívny a riadny cyklus. Tu je šesť dôvodov, prečo vám nadmerné investovanie do školení pomôže prosperovať:

1. Vyrobte produkt nadpriemernej kvality na prvýkrát

 Vaši zákazníci majú radosť, keď dodáte zásielku načas. Pravda je taká, že od vás očakávajú, aby ste dodávali tovar stále na čas. U dobre vyškolených zamestnancov je väčšia pravdepodobnosť vyrobiť časti správne na prvýkrát. Vaši zákazníci nadobudnú zvyk kupovať od vás, pretože dodávate tovar dôsledne. Ak váš konkurent šetri peniaze na úkor školení, je pravdepodobné, že narazí na stenu zbabraním dodávky. Zarobíte si na ich účet a váš klient vás už neopustí.

2. Optimalizujte vaše najväčšie investície, aby ste z nich dostali čo najviac

 Naša fabrika má laser, ktorý prerezáva plech. Bola to nesmierne veľká investícia. Aby sme z tohto stroja získali čo najviac, poslali sme skupinu siedmich ľudí na týždeň do Connecticutu, aby sa o prístroji učili. Stratiť sedem produktívnych ľudí a poskytnúť im dobré hotely, jedlo a cestovné bolo zaťažujúce. Následne sme utratili ešte viac peňazí pre skupinu, aby sa ďalší týždeň zúčastnili „pokrokovej laserovej školy“. Teraz máme sedem vysoko školených odborníkov na laser, ktorí sa starajú o chod stroja, pretože hovoria „rečou lasera“.  Debatujú a diskutujú o spôsoboch ako dosiahnuť, aby prístroj rezal oceľ tak, ako žiadny iný. Napokon je víťazom náš klient, pretože naša investícia do školenia znamená, že poskytujeme výrobky nadpriemernej kvality.
investovanie

3. Magnet pre vašich hviezdnych zamestnancov

 Rockove hviezdy túžia po nových zaujímavých výzvach. Vaši najlepší zamestnanci sa túžia učiť nové veci, akými sú najmodernejšie techniky, inovačné prístroje alebo revolučné technológie. Cenia si, že investujete tak veľa do ich kariéry. Talenty tohto typu majú väčšie sklony k angažovaniu sa a ich výkon sa zvýši. Udržanie si výnimočných zamestnancov na dlhé obdobie bude rozdielom medzi vašim úspechom alebo zlyhaním.

4. Rozložte riziko straty kľúčového zamestnanca  

 Hlúpo „šetriť peniaze“ len na školenie jedného človeka o technológii alebo časti techniky sa nakoniec vráti ako bumerang. Skôr či neskôr bude zamestnanec zaneprázdnený, pôjde na dovolenku alebo ešte horšie, odíde a vám neostane nikto, kto by riadil zariadenie a váš zákazník bude sklamaný vaším výkonom. Veľké množstvo dobre trénovaných zamestnancov zvyšuje vaše šance na úspech. Neodkladajte všetky vajcia do jedného koša (jednotlivec), pretože tento nezvyčajný talent nebude nevyhnutne k dispozícii, keď ho/ju budete potrebovať. Neohrozujte vaše vzťahy s klientmi, keď potrebujete, aby bol ten-ktorý stroj alebo robot v chode.

5. Redukovať odpad

 Neškolení zamestnanci robia chyby. Nevedia, ako robiť veci správne. Improvizujú, robia veci bez prípravy. Dobre mienené, ale neefektívne nie je spôsob, ako uspokojiť náročného zákazníka. Zamestnanec-začiatočník plytvá časom robením príprav a vytvorí produkt, ktorého sa nakoniec aj tak bude treba zbaviť. Výrobok, ktorý je predurčený na šrot môže spomaliť zásielky klientom a nebude vykompenzovaný. Tento odpad stojí viac než koľko minie väčšina spoločností na školenia. Zameňte náklady za odpad na trénovanie vášho personálu, aby urobili veci správne na prvýkrát.

6. Menej odstávok

 Spoluhráči dobre školení na vaše technológie alebo robotov sa budú riadiť kontrolným zoznamom na údržbu strojov a technológií. Za starých časov, výmena oleja auta každých 3000 míľ bola z dlhodobého hľadiska kritická pre kondíciu auta. Chcete, aby bol vašim investíciám „vymieňaný olej“ v správny čas, aby ste mali menej odstávok a menej prekvapení. Všetci vieme ako neudržiavané stroje zlyhávajú práve vo chvíli, keď váš najväčší zákazník potrebuje vašu pomoc.

ZDROJ: INC 
  • Zobraziť komentáre

NEPREHLIADNITE

Ľudia, ktorí vás ťahajú ku dnu sú vašou príležitosťou

n/asharesBuď medzi prvými >TweetČo to je?Ľudia, ktorí vás ťahajú dole sú práve tí, ktorí ...

Ako sa tvorí reklama. Nike a foto-manipulácia

n/asharesBuď medzi prvými >TweetČo to je?Keď hovoríme o foto-manipulácií tak skoro každému napadnú fantasy ...

Inzercia v magazínoch, trochu netradičná reklama

n/asharesBuď medzi prvými >TweetČo to je?V súčasnej dobe sme zaplavovaný reklamou. Človek vidí priemerne ...