Ako sa tvorí reklama. Nike a foto-manipulácia

Keď hovoríme o foto-manipulácií tak skoro každému napadnú fantasy scény, alebo zaujímavé, bláznivé manipulácie fotiek ktoré nás zakaždým pobavia. Niekedy to najlepšie dielo tohto druhu je tak reálne, že ho ani nevnímame ako foto-manipuláciu. Výborným príkladom je kampaň Nike RED. Musíme sa priznať, že keď sme prvý krát uvideli túto kampaň, nechceli sme veriť, že ide o CGI – foto-manipuláciu.

TVORBA

VÝSLEDOK

Zdroj: Abduzeedo
  • Show Comments

You May Also Like

20 kreatívnych tetovaní mladého českého umelca

Ondřej Konupčík aka ONDRASH je originálny tatér z Českej republiky. Jeho rukopis je veľmi nápaditý ...

Ako zničiť svoju značku v 7 krokoch

• Budovanie silnej značky je ťažká a časovo náročná práca. Je však prekvapujúco ľahké značku ...

Netradičné tetovania našich miláčikov – 27 inšpirácií na leto

Jediný, absolútne nesebecký priateľ, ktorého môže človek na tomto sebeckom svete nájsť, jediný kto ...