Ako sa tvorí reklama. Nike a foto-manipulácia

Keď hovoríme o foto-manipulácií tak skoro každému napadnú fantasy scény, alebo zaujímavé, bláznivé manipulácie fotiek ktoré nás zakaždým pobavia. Niekedy to najlepšie dielo tohto druhu je tak reálne, že ho ani nevnímame ako foto-manipuláciu. Výborným príkladom je kampaň Nike RED. Musíme sa priznať, že keď sme prvý krát uvideli túto kampaň, nechceli sme veriť, že ide o CGI – foto-manipuláciu.

TVORBA

VÝSLEDOK

Zdroj: Abduzeedo
  • Show Comments

You May Also Like

7 aktivít, ktoré vám pomôžu zlepšiť si pamäť

Ako človek starne,  jeho poznávacie schopnosti sa zhoršujú. Je to prirodzená súčasť neodvratného procesu ...

6 spôsobov ako introverti ťažia z hanblivosti

 • Zrakom spoznávame svet viac ako ktorýmkoľvek iným zmyslom. Prvá vec, ktorú ľudia urobia, keď ...

Ako vyzerá perfektná profilová fotka?

V online svete je profilová fotka to, vďaka čomu vás ľudia vnímajú. Je to ...