Ako sa tvorí reklama. Nike a foto-manipulácia

Keď hovoríme o foto-manipulácií tak skoro každému napadnú fantasy scény, alebo zaujímavé, bláznivé manipulácie fotiek ktoré nás zakaždým pobavia. Niekedy to najlepšie dielo tohto druhu je tak reálne, že ho ani nevnímame ako foto-manipuláciu. Výborným príkladom je kampaň Nike RED. Musíme sa priznať, že keď sme prvý krát uvideli túto kampaň, nechceli sme veriť, že ide o CGI – foto-manipuláciu.

TVORBA

VÝSLEDOK

Zdroj: Abduzeedo
  • Show Comments

You May Also Like

Kreatívne handmade nápady alebo ako si zariadiť kanceláriu či byt

Práve sa sťahuje do novej kancelárie alebo si len prerábate byt či dom? Nemáte ...

Ako sa stať bohatým bez predstierania

• Generácia tohto tisícročia je mylne presviedčaná, že ak sa chcú stať bohatými, musia ...

Choré deti z nemocníc virtuálne navštívili ZOO vďaka Google Glass

Bezohľadu na všetky reči okolo údajného problému obrazu cez Google Glass táto technológia dokáže ...