Ako sa tvorí reklama. Nike a foto-manipulácia

Keď hovoríme o foto-manipulácií tak skoro každému napadnú fantasy scény, alebo zaujímavé, bláznivé manipulácie fotiek ktoré nás zakaždým pobavia. Niekedy to najlepšie dielo tohto druhu je tak reálne, že ho ani nevnímame ako foto-manipuláciu. Výborným príkladom je kampaň Nike RED. Musíme sa priznať, že keď sme prvý krát uvideli túto kampaň, nechceli sme veriť, že ide o CGI – foto-manipuláciu.

TVORBA

VÝSLEDOK

Zdroj: Abduzeedo
  • Show Comments

You May Also Like

Čo o nás prezrádza tetovanie?

Psychiatri z Michigenskeho Centra pre Forenznu Psychiatriu študovali mužských pacientov a našli spojenie medzi ...

24 zelených dizajnov. Aj vy sa inšpirujte prírodou!

• Bývanie v mestskom prostredí, má určite svoje mnohé výhody. No príroda sa nám čím ...

Pravda o inteligencii! Je naozaj geneticky získaná?

Podľa slovníka je inteligencia schopnosť získavania a uplatňovania vedomostí a zručností. No nie je to také ...